Bokmässan 2016

Nu är årets Bokmässa precis runt hörnet! I år med en Fantastikgränd! (Jag vill tänka att Diagon Alley-parallellen är anledningen till att det inte heter Fantastiktorget.) Samlade runt SF-bokhandelns monter A02:42 finns fantastik-Sveriges bok- och spelförlag. Först och främst (vilket t o m mässan insett, som ni ser) mitt förlag Andra Världar.

fantastikgränd.png

Hit kommer jag och signerar! Fredag 23 september kl 14,30-15,30 och 17,15-18,15 signerar jag piratsnusk i Andra Världars monter på A03:52.

Träffa även mina förlagskollegor! Pernilla Lindgren signerar spänningsfulla folktro-urban fantasyn Alvhilda fredag 13,30-14,30 och lördag 14-15. Mikael Strömberg signerar Sattyg, skärgårdsmysterier för 9-12-åringar, fredag 16-17 och lördag 12-13.

Jag är även på mässan som Karin Waller, kapten på rymdskeppet SF-bokhandeln Malmö. Tillsammans med min förstestyrman Nene Ormes håller jag miniseminariet Tillbaka till framtiden! på lördag 10,30 (obs: seminariebiljett krävs). Vi har destillerat ner hela den enorma genren science fiction till ett 19 minuters föredrag. Bör inte missas.

Vi ses på mässan! Var där eller var en fyrkant!

Det här inlägget postades i appearances. Bokmärk permalänken.

Kommentera

